Aan de Koot

Het ontwerpen van een nieuwe identideit voor pop-up strandpodium Aan de Koot.

BRANDING

/

MOTION

Aan de Koot is een gloednieuwe Haagse pop-up strandpodium waar je kan eten, drinken en dansen. Een plek met oog voor kwaliteit en passie voor eenvoud.

Aan gewerkt bij

Bravoure

Leveringen

  • Branding
  • Motion

Hoe vorm ik de passie voor eenvoud verder in de identiteit van Aan de Koot?

IDENTITEIT

Bij Aan de Koot geloven we in eenvoud

We houden het leven graag simpel. In drie kleuren om precies te zijn. Deze kleuren staan voor de kracht van de eenvoud, terug naar de basis. De kern is waar het bij ons omdraait.

This identity is created by Bravoure.

BRANDING

De visuele uitingen zijn eenvoudig

Alle teksten zijn upper case. Met uitzondering van menukaarten. Het vlak past zich aan wanneer er meer tekst bij gezet moet worden. De kleuren van Aan de Koot zorgen ervoor dat het altijd opvalt in het openbaar.

MERCHANDISE

Simpel, maar stijlvol

Kwaliteit uit zich in wat we doen. Dit zie je overal in terug komen, in ons eten, personeel en huisstijl.